Tuesday, 1 August 2017

ADR Lyga. I-as etapas, I-as mūšis vs Khador

Kadangi lygos pasižaidimai pradžioje nedidėli, pamaniau kad vėl noriu pabandyt rašyt mūšių reportažus. Pirmoji kova vyko su kitu Khador žaidėju Gambler.




Žaidžiamas Rumble Scenario 2 - Killing Fields. Zonas ir vėliavas gali kontoliuoti tik karmagis,konstruktai tik pagalbiniai. Į kovą atsivedžiau starterinę komplektaciją(Lord Kozlov,Decimator,Juggernaut), o mano nuostabai Gambler turėjo Zerkova1,Ruin ir Marauder.

Pirmą ėjimą daviau priešininkui kad galėčiau išvengti nepageidaujamu ankstyvų užpuolimų. Standartiškai karmagiai susėda už sienelių,pats užsidedu Chosen Ground(Steady+Pathfinder=vaikščiok kur nori ir negali būti pargriautas) ir konstruktai veržiasi pirmyn.

Antru ėjimu Zerkova paleidžia savo Feat, jos kontolinėje zonoje išjungiami Run, Charge veiksmai bei negali naudot dalinių orderių ir spec. atakų. Taip pat užmeta Freezing Mist ant Decimator, kas mažina galimybes taikliai šaudyti. Nelieka kas kito veikt išskyrus šiek tiek pakrutėt į šoną/priekį.
Decimator apkraunu pilnai, duodu jam Tactical Supremacy - Reposition 3" ir šaunu į Marauder, su savybe nustumti modelį po coli per šūvi. Taip priverčiu tą konstruktą vėluot atbėgti į artimą kovą.

Dėja tų trijų colių neužteko kad nutolčiau nuo atsakomojo smūgio. Pilnai apkrautas Ruin užpuola Decimator.
Bet oponentui šiuo metu kauliukai ypatingai nekrito tad Decimator liko tik šiektiek apskabytas su visom veikiančiom sistemom. Ir ant galo atpuškuoja Marauder, bet po Run nieko negalėjo daryti, tad tiesiog laiko mano Juggernaut artimoje kovoje.

Nuo dabar prasideda mano neapskaičiavimai, kaip geriau paskyrstyti savo kovinę galią. Ant Juggernaut užkeriu Fury - +3 smogiamosios galios už truputį mažiau ginybos -1 DEF. Taip ateinam dviese uždaužyt Marauder. Lengva. O Štai Decimator dabar irgi nieko gero kovoje nepadarė ir paskui buvo suvalgytas.

Jau ganėtinai desperatškais veiksmais užsiima Zerkova, mesdama Frost Hammer. Tačiau tai visgi padaro ganėtinai daug žalos. Deja nusprendžiau eiti paskui lengvesnį taikinį Ruin ir su Juggernaut išrinkau jį dalimis. Dažniausiai taip džentelmenišku sutarimu arba scenarijaus savybe žaidimas būtų baigtas, bet kaip paaiškėjo, šioje kampanijoje leidžiama toliau veikti nors ir likus tik su karmagiu.

Oponentas tokios progos nepraleidžia ir šįkart kauliukai jam sukrenta teisingai ir Lord Kozlov lieką ledo statula: kritinis pataikymas išjungia bet kokią ginybą(Stationary-DEF 5) ir likę burtai padaro reikiamą žalą.

Pamokos ateičiai:
- Apskaičiuoti žalos potencialą geriau prieš išdalinant Focus taškus,
- Geresnis modelių išdėestymas
- Burtų "Hot Swap" dalinimas


No comments:

Post a comment